A történetekben szereplő események és személyek a képzelet szülöttei, az agyatok ki is vetíti őket élő emberek formájában. Minden hasonlóságtól eltérés csak véletlen műve lehet.

8 világ



8 világ
valamint a kilencedik




- Hogy van neked ehhez pofád?
- Úgy érted semmi közöd hozzá?



- Szeretnénk megkapni az életed megfilmesítésének jogát.
- Milyen cég ez?
- Hollywoodi nagystúdió. Nagymozikban, világszerte.
- Miért?
- Példaként a többi ember elé.
- Ki menne be egy moziba megnézni egy olyan filmet, amiben csak egyhelyben ülök majdnem 20 évig?



- Nem kell ragaszkodni az igazsághoz.
- Márpedig máshogy nincs értelme.
- Dehogy nincs! Nincs olyan, hogy igazság és ha csak hazugság van, akkor nem mindegy?
- Nem, mert akkor is az igazság lesz az igazsághoz legközelebbi hazugság.





Első Világ

Nagy Vírusjárvány (nyers szándék)

A szél belekapott a tengerparton álló két ember hajába. Itt nem lehetett érezni a hullaszagot, ami áthatja a bolygót a nagy vírusjárvány után. Az egyiknek a pólóján ez állt: „Utólag imádom, amit akkor utáltam”.

- Hiányzik a tömeg. Hiányoznak az emberek. Hiányoznak a városok. Hiányoznak a kiülős helyek, hiányzik a TV, hiányzik a régi életem!
- Akkor miért nem becsülted meg jobban?
- Mert ha benne vagy a jóban és beleszületsz, azt nem fogod észrevenni, csak ha elveszítetted. Enélkül idő kell ehhez, tapasztalat és megfelelő érettség.
- Na és mit érek el azzal, ha most belátom?
- Tényleg beláttad? Vagy ez csak egy újabb duma?
- Hol a tényleg határa?
- Amikor ismét visszatért az elektromosság nélküli világ, sok embernek nyílt ki a belső világa.
- Te is ezekkel a hibbant tudati utazásban hívő bolondokkal vagy? Csak ez az egy valóság van, ebben kell boldogulni. Miért a menekülés az első, amire mindenki azonnal gondol?
- Te kevered a drogosokat a sámánokkal. Én nem menekülésről beszélek, hanem a megoldásról.
- Higgyem el, hogy este lefekszem és reggel egy másik világban ébredek? Te hülye vagy?
- Csak nem fogsz emlékezni erre. Lesznek homályos emlékeid és furcsa érzésed lesz, ha valami kiváltja ezeket az emlékeidet.
- Ha nem fogok erre emlékezni, hogyan fogom azt a világot megbecsülni?
- Na ez egy jó kérdés. Nevezhetjük ezt felkészültségnek? Amit most kiérdemeltél. Jogom van neked megadni a szükséges beavatásokat.
- Mi lesz az itteni világgal és a testemmel?
- Ha te vagy az utolsó, akkor ennek a világnak vége. Mintha az utolsó automatikusan lekapcsolná a villanyt.
- Lehet, hogy azért halt meg ennyi ember, mert sokan így elmentek?
- Lehet. Valakik rájöttek, gyorsan távoztak és ez az esemény váltotta ki az összeomlásszerű következményt és a vírus csak azért jött, hogy az új helyzetet frissítse. Lehet lesznek, akik maradnak.
- Kinek éri ez meg? Hogy ilyen üres lesz ez a világ?
- Van az a tudatszint, aminek a megfelelő technológia mellett ez a tempó felel meg.

Második világ

A Nagy Egy Földi Mennyországa (vallásos szándék)

A két ember behúzódott a bokrok közé, mert a napnak ebben a szakában tilos volt az embereknek egymással beszélniük. A Nagy Egy Földi Mennyországának papjai, kik az Égből ereszkedtek alá űrhajóikkal, ilyenkor a legújabb építésű Nagy Nap Piramisában sugározzák világszerte az Igét minden TV csatornán.

- Mit mondott, mikor lesz ez az időrés?
- Ma éjjel és csak három percig fog tartani.
- Mit lehet tenni három perc alatt?
- Állítólag mindent. Valami új tömörítési technika, jelentsen ez bármit.
- Hogy működik?
- Magától kicsomagolódik, de az minden embernél egyedi, hogy hogyan és mennyi ideig.
- Ezek nem tudják leárnyékolni?
- Más frekvencián érkezik, még te se fogod érzékelni.
- Honnan érkezik?
- A Jel sok valóságon keresztül érkezik és nagy munka is volt így összehozni, de most rajtunk áll vagy bukik a világ.
- Mi lesz, ha kicsomagolódik?
- Minden másképp lesz. De ez is a tervünk, valahogy visszamenni az időben.
- Hogy fogunk visszamenni, ha most csomagolódik ki ez a mágikus program?
- Nem tudom.
- Mit tudsz?
- Hogy nem kell félnünk a haláltól.
- Átadjuk nekik a bolygót?
- Nem. Eltüntetjük a seggük alól.
- Hogyan?
- Az idővel.
- A Piramis nem akadályozza meg?
- Na ezt én sem hiszem olyan mélyen el, mint a többi információt, de állítólag a Piramist a program a saját javára fordítja.
- Köszönöm, éjjel ott leszek! Az emberiségért!!!

Harmadik világ

TV Show (Róma Tükre)

Amikor ez a mutáns megjelent, eleinte mindenki rettegett. Aztán kiderült, hogy mégsem olyan rossz ember, mint amit elhíreszteltek róla és neki köszönhetjük ezt a pompás világot, amiben élünk. Igazi földi mennyország ez, megszűnt a feszültség, senki nem rohan sehova és intenzíven fejlődik a művészet. Csak azt sajnáljuk, hogy már nem nagyon mennek azok a fantasztikus látványos TV Show műsorok, amikben eltávoztak valóságunkból azok, akik poklot akartak csinálni belőle, mert már alig vannak bűnözők.

- Mik az esélyeink?
- Ugye három részből áll ez a kihívás. Ha eléred a célt, kiengednek és kapsz egy második esélyt. Ha nem, biztosan meghalsz. Mi most a kvalifikáció előtt állunk, azaz most derül ki, kik jutnak be a műsorba. A bénák, dagadtak itt záporoznak el, nem véletlen van itt az éhes krokodilos medence, meg az oroszlánok. A gyerekek miatt ezeket már nem teszik be a főpályára és így mi is először csak a kettes csatornán leszünk láthatók.
- Mi van, ha nem esek itt bele egy csapdába sem? Vagyok annyira okos és ügyes.
- Végig kell menned a pályán. Mert ez után jön csak az igazi kihívás. Úgy csinálták meg a pályákat, hogy azért legyen a reklám után is egy érdekes rész. Ha egy se jut el odáig, nem lesz érdekes a show.
- Te miért vagy itt?
- Egy bank igazgatója voltam és…
- Ne is folytasd, én imaházat működtettem és segítettünk az elesetteken.
- Igen, én is sokat jótékonykodtam. Nem is értem, hogyan kerülhettünk ide teljesen ártatlanul.
- Tudsz mondani valamit? Van valami fülesed?
- Egy szóbeszéd jár most körbe, hogy ha liftbe szállsz, mindig figyelj a padlóra. Így kibaszhatunk velük, mert ezen szórakozott a közönség az előző rész felvételein a legjobban.
- Azok a politikusok voltak vagy a vállalkozók?
- A politikusok. A vállalkozók már a reggeli forgatáson lementek és azt hallottuk, hogy senki sem érte el közülük a célt.
- A harmadik milyen?
- Durva. A VIP jegyek tulajdonosai vagy képviselőik vadásznak rád úgy, hogy kapsz egy kis előnyt és olyan kb. 10% esélyt a győzelemre.
- Valami tipp ide?
- Találj ki valami váratlant és ne azt tedd, amit pánikhelyzetben tennél.
- Pánikhelyzetben olyan gyorsan futnék a kapu felé, amilyen gyorsan csak tudok.
- Ők meg lehet nem hülyék, hogy erre ne számítsanak.

Negyedik világ

Harmadik Birodalom (jó szándék kis ésszel)

Amikor a Harmadik Birodalom kancellárja úgy döntött, hogy a birodalom átalakul Európai Unióvá, bizonytalan lett a viszonyunk az orosz ellenállás ügynökeivel, mert körvonalazódni kezdtek a független Oroszország határai. A megállapodás szerint az Angol Világbirodalom megszűnt és Anglia közeledni kezd Európához. Egy új világ körvonalazódik, amiben hamarosan el kell engednünk a foglyokat.

- Szerinted ebből hogy lesz Európai Unió?
- Lesz újra bűnözés.
- Úgy érted a kormánytól független?
- Nem tudom, ahogy a mi jövőnket sem. Minden bizonnyal az lesz, hogy sokan közülünk bűnözők lesznek, mások meg maradnak és őket fogják üldözni.
- Abból nagy üldözés nem lesz, csak összefonódás. Te mire tippelsz? Hol leszel 10 év múlva? Melyik oldalon?
- Az Európai Unió lojális szolgájaként lesz valahol egy jó kis irodám, ahol elleszek. Nem nekem való az idegeskedés. Nálatok mi lesz az elhárításnál, ha már nem nagyon lesz kit elhárítani?
- Elhárítani mindig akad, akit el lehet, de tényleg nem lesz ekkora a létszám. Ha nem marasztalnak úgy, amiért szívesen is marasztalódnék, akkor csinálok valami biztonsági céget és a régi nevemből élek.
- Melyikből?
- Még nem döntöttem el.
- Milyen kihívások előtt áll majd a világunk?
- Arra tippelek, hogy megerősödik a nacionalizmus mindenhol és egymással versengő barátokkal leszünk körbevéve.
- De jó lesz. Baráti Amerika. Baráti Oroszország.  Mindenki barát lesz. Ki lesz az ellenség?
- Az ufók.
- Ufók a szigorúan titkos anyagainkon kívül nem léteznek.
- Na ha létezni fognak, ismét szükség lesz ennyi elhárítóra. Addig viszont ebben a fene nagy szabadságban erőre fognak kapni az első tőkefelhalmozó bűnözők. Arra tippelek, hogy a bankhálózatot fogják erre használni. Mindenki vállalkozni fog és erre nem lesz elég a Volksbank. Lesznek új bankok és itt találjuk magunkat egy olyan világban, amitől a Führer annak idején óvott.
- Zsidók nélkül?
- Egy csomó zsidó Palesztinába menekült és most Izraelről álmodoznak. Már ha az angolok hagyják.
- Az angolok kivonulnak. Ezt még nem is tudtad?

Ötödik világ

USA (mások súlyos problémájának megoldása)

Még a Segítők Angyali Köre sem képes már felfogni azt, ami történik és úgy döntöttek, helyben hagyják azt a döntést, hogy ami zajlik a Nagy Egy akarata. Feltételesen elfogadják a „Positive Black” létezését és nem állnak többé a Második Hold útjába. A Földön közben egybesültek az álmok.

- Megkérdezhetem miért választottál engem?
- Hallottam a zenéteket és ha létezik nálatok a swing, nem mondok le rólatok.
- Pedig lehet, hogy jobb lenne. Amit hallottál neoswing és saját rajongótábora van, ami közel sem fedi le a teljességet.
- Nem baj, akkor is tetszett. Ilyen hangszereket életemben nem hallottam.
- Igen, mert nekem jelezték, hogy ha szeretem az extrém helyzeteket, akkor itt vagy te nekem. Miért vártál eddig, hogy már csak hozzám tudnak ezzel fordulni?
- Rájöttem, hogy bár egy csodás világban élek, valami mégis csak hiányzik belőle és ezt keresem.
- Mi hiányzik belőle?
- Amit a zenéteken át éreztem. Ez az új lendület a swingben.
- Mennyi évvel vagytok a II. világháború után?
- Mi után? Ha a Polgárháborúra gondolsz, az már nagyon régen volt, amiben az északiak nem nyugodtak bele a vereségbe és újrakezdték, de azt túlzás lenne világháborúnak nevezni.
- Mi történt a feketékkel?
- Te ilyesmikről is tudsz? Nagyon tájékozott lehetsz. Nincs már szükségünk rabszolgákra, így a jelenlétüket korlátoztuk, majd a Kapcsolatfelvétel előtt nem sokkal megszüntettük.
- Mit mondtak neked, miért kellett velem találkoznod?
- Szerintem csak meg akarnak tőlem szabadulni és azt mondták, ez a továbblépésem egyetlen általuk ismert módja.
- Tudod, mi az a valóságok összefésülése?
- Persze, spirituálisan nagyon tájékozottak vagyunk, de még sosem láttam olyan embert, aki képes lenne rá.
- Ha téged sikerül ebbe befésülnöm, amiben most pörgök, az nagyon komoly szakmai teljesítménynek számítana. De meg lehet csinálni.
- Nekem mi lesz ebben a dolgom?
- Hidd el, erre magad is azonnal rájössz, de előre szólok, készülj föl mindenre. Itt az északiak győztek és nem tegnap volt.
- Az északiak győztek? Hogyhogy fennmaradtatok?

Hatodik Világ

Kandi Kamera
(a leggyarlóbb emberi vágy)

A minőséget akkor is értékelik, ha egy kicsit túllendül a bunkóság határán. A műsoraim az egyik legjobb élethelyzettel indulnak, ismeretlen emberek mindenféle szokatlan szituációkban ébrednek egy ismeretlen helyen. A közönség kedvence az „Ébredés Las Vegasban” néven futó sorozat lett, amiben vadidegen emberek ébredtek egymás karjaiban egy homályos éjszaka után egy eskető nászutas lakosztályában.

- Azt mondtad nem nősülsz meg. Akkor ez ki?
- Én sem értettem, hogy történt. Aztán rájöttem, hogy a pilotok során történhetett a baki, amikben még mi szerepeltünk. Amikor az egyik fél még be volt avatva, de aztán továbbléptünk. Szóval a párom úgy megijedt, hogy az átsugárzódhatott pár szomszédos valóságba, ahol mire az angyalok észbe kaptak, már sokan meg is nősültek. Ez pattanhatott vissza rám.
- Milyen a házasságod?
- Nem tudom, mert utána csak e-mail címet cserétünk és hazajöttem. Azóta nem jött e-mail és én sem írtam. Lehet, hogy az a gond, hogy ezt találtam az eddigi legjobb házasságnak az összes közül és emiatt a félreértés miatt van ez az újabb kalamajka. Ebben a játékban csak a valódi vélemények számítanak és azt nem tudod átverni.
- De ki a nő?
- Nem annyira tudom, de spirituálisan is ránéztem, úgy sem volt vele gáz. A helyzet az, hogy maga a házasság egy elég jó poén volt, amit elrontottam volna, ha nem megyek bele a játékba. Aki ismer az tudja, hogy egy jó poénnak sem vagyok az elrontója.
- De hogy került az utadba?
- Biztos jól beállva azzal fenyegetőzött valakinek, hogy hozzámegy az első jöttmenthez, akivel az utcán találkozik és akinek mondta, az erre komolyan meg is ijedhetett. Így nézve elég jól járt velem. Persze üres fenyegetőzésnek tűnt, mert nem volt rá sok esély, hogy valaha, pláne egyedül az utcára menjen, mégis megtörtént. Szitkozódva szállt ki az éjszaka közepén egy limóból. Én meg egy unalmas buliból dobbantottam és gyakoroltam a félelem nélküli egyedül sétálást.
- Már bocs, de mi ebben a poén?
- A nevemet se tudta kiejteni, de amúgy lett egy megérzésem. Hogy ez a poén igazából nem is ott csattan el, ami ott történt, az csak egy felvezetője. Ahogy ott győzködték, én sem hittem el, hogy erre rá tudják dumálni és kezdtem sejteni, hogy a létezésem ilyen minősége egyszer jól fog jönni neki. Arra, hogy ő jött oda hozzám ezzel az ötlettel, nem tudtam nemet mondani és amúgy se történt az életemben semmi, csak egy változás a digitális nyilvántartásban.
- Barátod van még?
- Igen, például az a srác, akinek az a pilot-epizód jutott, hogy egy 10 éves kómából ébred egy kórházban. Arra még emlékezett, hogy autóval mennek hazafelé. Na így ébredtem én is egy vadidegen nő karjaiban, ujjamon a jegygyűrűvel.

Hetedik valóság

Valhalla (azonos frekvencia)

Ha egy űrhajón lennél és a véletlenül nyitva felejtett holowi-fid rácsatlakozna egy tök ismeretlen holografikus hálózatra, amin át bejut egy entitás tudata a játékba, valamint a legénységé ki onnan, mit tennél? Nézz rá a világunkra és nem kell sokat találgatnod.  Mivel az istenek kora leáldozott és eljött isten kora, ami él, a probléma nem kicsi, ha ehhez a lénynek evolúcióval kellett ide fejlődnie.

- Te egy barom vagy.
- Jó sokszor hallottam már ezt, immunis vagyok rá.
- Szerinted ezt bárki is beveszi?
- Fogalmazzam át ősi, kétezer éves terminológiára és világértelmezésre, hogy hiteles legyek? Amikor tök egyszerűen el tudom magyarázni a problémát?
- Amit állítasz, az megrengetné a skandináv államokban az egyházat.
- Pedig pont hogy így lehet megérteni a helyzetet, mert alapban kizárt, hogy egy ilyen gyermeki állapotú lény ilyen világot vetítsen, ám nem szabad előle elzárni a tapasztalati tanulást, amivel már rendelkezik, így egy különleges környezetben élhet tovább Scandina.
- Ez mit jelent?
- A megváltozott helyzet lehetőséget teremt arra, hogy a vallástól függetlenül jussunk el egy megértési szintre. Ez persze kiváltotta az állandóan féltékeny lény gyanakvását és ő nem az a típus, aki méltósággal és elegánsan szeret elengedni. De mivel a két dolog független egymástól, itt a tudás is elég a szabaduláshoz.
- Mi lesz itt utána?
- Mi lett volna a beavatkozásunk nélkül? Káosz és pusztítás, majd egy ettől teljesen eltérő új világ.
- Te ezt szeretnéd?
- Nem. Ezért dolgoztam a megoldáson.
- Ez lenne a megoldás?
- Van több megoldás.
- Te melyiket javaslod?
- Ez a világ ne maradjon meg így, hanem lépjen egy evolúciós szintet.
- Ez mit jelent?
- A saját világban lehetőség van ugyanerre, vagy egy ennél is jobbra. A közös valóságban pedig vár rátok egy munka, ahol elkelne még a gondolkodó ember.
- Velük mi lesz? A legénységgel?
- Lett egy új játékuk, ami itt maga a valóság. Sokkal jobb játékélménnyel, mint amiben most vannak.

Nyolcadik világ

Túlvilág (alternatívák)

Ha az ember tudata ugrál valóságról valóságra és nem veszi észre a halálát, akkor a 3D folyamatos ok-okozati összefüggéseken alapuló múlt-jelen-jövő idővonalába vetett hit az, ami miatt öregszünk. Akinek sikerül megállítania ezt a folyamatot, akkor jobban sikerülhet, ha nem függ senkitől, mert abban az esetben annak hite is rázúdul. Az igazi túlvilág az őrület határán túl létezik, aminek nincs túl sok jelentősége, mert ha már ott vagy, ennek a világnak nem lesz túl sok jelentősége.

- Szia, exoterikus oktatásra jönnék.
- Szia, mióta hiszed azt, hogy létezik a külvilág?
- Volt egy megtapasztalásom és már nagyon kíváncsi vagyok az Árnyékra. Itt a Fényben kevés az újdonság. Azt hallottam, hogy a Sötétségben rengeteg eltérő fényforrás létezik, amit nem nagyon tudok elképelni és a Fény Szolgái sem nagyon örülnek, ha ilyesmi a gondolat szintjén felmerül.
- Milyen megtapasztalásod volt?
- Rövid volt, de nagyon magával ragadó. Olyan volt, mintha minden szilárd lenne magam körül. Ekkor tapasztaltam meg életemben először azt, hogy magam körül, így ez nem lehetett más, mint a valóság, amiről a régi mesék szólnak. A külvilág, amiről eddig azt hittük, nem létezik.
- Miről tudsz beszámolni, milyen élményed volt?
- Feküdtem egy szőnyegen, egy fura fény világított rám, körben egy elkülönített négyzeten túl sok elegáns ember tekintett rám. Sajnos volt valami a kezeimen, amitől nem tudtam tapintani és amikor megpaskolták az arcomat, el is tűnt ez a fura látomás és ismét itt találtam magam Benn, a Feltétel Nélküli Gondoskodás Arany Sugarában.
- Nekem nem kell nyomnod ezt a dumát. Ismerem a valóságot.
- De jó. Tudsz mondani akkor valamit az időről is? Mert ezt még most sem értem rendesen.
- Az időről később mondhatok csak bármit is, ha megértetted az események egymásutániságát.
- Az mire jó? Nem sokkal jobb, ha minden egyszerre történik?
- Vannak olyan dimenziók, ahol ez sok lenne. Így a Tér egy része meggörbült, hogy kialakulhasson az idő.
- Milyen beavatások szükségesek ahhoz, hogy valaki innen oda lehorgonyozhasson?
- Nincs többé szükség a lehorgonyzásra, mert közben kitaláltunk helyette egy sokkal jobbat.
- Ez nem pofátlanság? Ezek mély és komoly tradíciók.
- Amikor ezek a mély és komoly tradíciók annak idején kialakultak, az akkor nem volt pofátlanság?
- Ahhoz, hogy megtapasztalhassam szilárdan a valóságot, meg kell előtte sötétednem?
- Csakis a megsötétedés után értheted csak meg, mi az az UV lámpa és a semleges LED izzó. Erre a tudásra pedig előtte rendesen fel kell készülni.

Kilencedik világ

A nem létező valóság (kompenzációs kielégülés)

Amúgy a szavazás végén kiderült, EZ a leghihetetlenebb és legvalószínűtlenebb világ, amiben mi élünk a mindenféle lények számára. Számunkra viszont tök normális.

- Bocs, de sokan, akik olvastak egy hülyének tartanak.
- Engem csak a hülyék tartanak normálisnak. A normálisak pedig hülyének.
- Ebben mi a jó?
- Egy kísérlet. Ha át lehet kapcsolni, akkor a normálisak lesznek a hülyék és a hülyék a normálisak.
- Ennek mi értelme?
- Időkísérlet. Amiről te beszélsz, az a jelen. Amiről én, ugyanaz az idővonal, csak később lesz.
- Mitől változik meg ennyire a vélemény?
- Egy darab pici információtól.
- Erről szól a kísérlet?
- Nem. Hogy mennyire lehet kicsi.